testicoz.org

Test Çöz , Online Soru Çöz , İnteraktif Testler


testicoz.org > PYBS Puan Hesaplama

PYBS Puan Hesaplama

Ders
:
Test
: PYBS Puan Hesaplama

PYBS PUAN HESAPLAMA

Ders Adı

Doğru

Yanlış

Türkçe
Matematik
Fen Bilimleri
Sosyal Bil .

PYBS PUANI

Diğer

Güncelleme: 10 Aralık 2016 — 22:05

1.060 yorum

Yorum Yap
  1. Puanımı hesapladim 482 alıyorum sizce kazanır miyim
    Tabi hakkımı yemezlerse

    1. 486 5.sinif kazanirmiyim??

  2. Arkadaşlar 458 kazanim miyim birisi yazsin lütfen

  3. Puanim 463 7.sinifim genel taban puan 409 sizce alir miyim

  4. 7.sinifim 460 puanla kazanir miyim lutfen yazinnn

  5. Puanim 493 kazanır miyim
    Türkçe : 0y
    Matematik:0y
    Fen : 1bos
    Sosyal:3bos

    1. %99,9 kazanirsin

  6. Puanim 493
    Kazanır miyim 7.sinif

  7. Arkadaslar 420puan kazanirmiyim 6
    .sinifim

    1. Sanirim evet cunku taban puan 6. Siniflar icin 419

  8. 468 puan 6. Sınıfım kazanırmıyım

  9. Merhaba, 2018 pybs iokbs de 8. Sınıflarda girdi ayrıca puanım burada 467 olarak gözüküyor doğru mudur? Kazanır mıyım?
    Türkçe 1 boş
    Matematik 4y 1boş
    Fen 3y
    Sosyal bilimler full
    Maşallah jdkckakf

  10. Arkadaşlar doğru mu bu site 470.730 puan gözüküyor bu site doğru mu

  11. 453.550 puan alıyom 6.sınıfım kazanırmıyım?

  12. Puanım 478.230 kazanirmiyim

  13. 6. sinif 444 kazanir miyim lutfen men lutfen baraji dusur

  14. Sabirsizlikla sonuclari beklerken ben

  15. 419.816 6. sinif kazanirmiyim

  16. 6. Sinifim diger kont.
    Turkcem ful
    Matematik 3 yanlis 1 bos
    Fen 3 yanlis
    Sosyal 4 yanlis 1 bos kazanir miyim

  17. Türkçe 18d 6y 1b
    Matematik 20d 3y 2b
    Fen Bilimleri 20d 4y 1b
    Sosyal 23d 1y 1b ve
    9.sınıf gidiyorum kazanabilirmiyim

  18. 7. Sınıfım ve puanım 408.900 taban puan 409.379 sizce kazanır miyim ? 😐

  19. Puanim 460 kazanirim herhalde

    1. Peki kaçıncı sınıf?

  20. 424puan kazanirmiyim

  21. 475 aldım kazanırmıyim

    1. İnsallah kazanırsın

  22. 470 puan aldım kazanırmıyım

  23. 6 sınıf öğrencisi diğer kontenjan 434 puan alıyorum kazanırmıyım

  24. 6 sınıf öğrencisiyim diger kontenjanım 434 puan aldım.kazanirmiyim

  25. 473 cıkıyor benimki acaba doğru mudur

  26. 450 puanla kazanilirmi

  27. 8.sinifim diğer kontenjanim mat=2y1b Türkçe=2y Fen=2y inkılap full kazanır miyim?

  28. 7.sinif taban puanı kaç hala 409 diyorlar ama 2016 yılına ait bir puan olduğu söyleniyor 2018 in puanı kaç

  29. buraya göre 477 puan sizce alır mıyım 7sınıf diğer çocuk

  30. Arkadaşlar 7. Sınıf diğer kontenjan 472 puan kazanır mıyım?

  31. 420 puan
    Kazanabilirmiyim nolur yazın

  32. Arkadaşlar 8. Sınıf diğer kontenjan matematik:4 yanliş 2 boş
    Turkce:2 yanliş
    fen:5 yanliş
    sosyal:1 Y kazanır miyim?

  33. 5.Sinifim puanim 444.240 kazanir miyim

    1. Maalesef kazanamazsin.Puanın gayet iyi ancak ben de geçen sene 457,5 puan ile kazanamamistim.Ve bundan 1 sene sonra bu puan ile kazanmak imkansız gibi bir şey.

  34. Ben 6.sınıfı ve 478 puan aldım kazanır mîyım ? Sınav kolaydi bu sene taban puanları da her sene şöyle ayarlıyorlarmîs; En yuksek ilk 5000’ı alıp onlara burs bağlıyorlarmis.Yani eğer ilk 5000’e giremezsek sınavı kazanamıyoruz.Benim demek istediğim puan yüksek ama ışte ilk 5000’e göre yapıldığı için kazanamıyoruz.Bu yorumu bir karşılık gelmesi umuduyla bırakıyorum.

    1. Sen büyük ihtimalle kazanirsin ben 475.100 alıyorum. Sence ben kazanırmıyım?taban puan 465 falan olursa zaten kesin kazanırsın ki büyük ihtimalle öyle zaten

  35. 7.sınıfım ortalamam 428 çıktı kazanırmıyım sınave netlerim şu şekilde:
    Türkçe 1 yanlış 24 doğru
    Matematik 14 doğru 8 yanlış 3 boş
    Fen 21 doğru 4 yanlış
    Sosyal 18 doğru 5 yanlış 2 boş

  36. 80net uzeriyapan kazanir. Ben 86net yaptim puanim 467 kazanirmiyim sizce 7.sinf

    1. bence alirsin bende 83 net yaptim endusuk hadi 81 olsun 450 puan kazanit miyim

  37. 10.sınıf diğer kontenjan 398 puan hesaplıyor kazanırmıyim

  38. Arkadaşlar ben siteye benimkini yanlış doğruyu goturdukten sonraki halini girdim puanim 453 çıktı 6.sinifim galiba bu sene 450 puanı geçenler kazanıyor ben kazanır miyim

  39. Arkadaşlar merhaba PYBS puanım 432.600 baraj ise 419 ne diyorsunuz kazanabilirsiniz

  40. 473.490 puanla bu sene kazanır mıyım yardım ederseniz sevinirim

  41. 8. Sınıf Diğer kontenjan
    TÜRKÇE = 4 YANLIŞ
    MATEMATİK = 1 YANLIŞ
    FEN = 3 YANLIŞ
    İNKILAP = FULL
    PUANIM= 472.030 ÇIKIYOR.
    SİZCE KAZANIR MIYIM?? 👀

  42. puanım 451 7. sinifim kazanir kiyim diger kontenjan

  43. ben 7. sinif digerim 450 puan garantiye aldigim halde de 438 kazsbirmiyin

  44. Arkadaşlar 7.sınıfım puanım 425.800
    Kazanırmıyım
    Nolur yazın
    Çok heyecanlıyım

  45. 484.600 diğer çocuk kazanırmıyım ?

  46. 6-9 yanlış arası kazanılır mı? 8. sınıf

  47. 470.50 puanla kazanir miyim?455 puanla da kazanilir mı?

  48. puanım 438,370 kazanırmıyım?
    -6.Sınıfım-

  49. 458 puanın kazanırmıuım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Test Çöz | Online Test Çöz | İnteraktif Testler | 2018 testicoz.org | Hakkımızda | İletişim | Site Haritası | Gizlilik Politikası | Kaynakça | Yasal Uyarı | RSS