testicoz.org

Test Çöz , Online Soru Çöz , İnteraktif Testler

testicoz.org > Bursluluk Sınavı PYBS Çıkmış Sorular > PYBS 2016 6.Sınıf Fen Bilimleri Çıkmış Sorular
PYBS 2016 6.Sınıf Fen Bilimleri Çıkmış Sorular
Başla
Tebrikler - PYBS 2016 6.Sınıf Fen Bilimleri Çıkmış Sorular adlı testi tamamladınız.
Doğru Sayısı: %%SCORE%%
Yanlış Sayısı: %%WRONG_ANSWERS%%
Toplam Soru Sayısı: %%TOTAL%%
Puan:%%PERCENTAGE%%
Öğretmen Görüşü: %%RATING%%
face-paylas twitter-paylas
Yanıtlarınız aşağıdaki gibidir.
Geri dön
Tamamlananlar işaretlendi.
12345
678910
1112131415
1617181920
2122232425
Son
Geri dön
Güncelleme: 19 Aralık 2016 — 00:27

44 yorum

Yorum Yap
  1. Daha hic cozmedim ama guzele benziyo

    1. Hem de nasıl

      1. Bir çalışkan öğrenci

        yarın bursluluk var herkese başarılar

        1. Bir çalışkan öğrenci

          Pardon bugün

  2. Sorular guzel yaa

  3. Valla çok güzel bayildim

  4. Aynen ben bu sene giricem kazammam söz konusu

  5. Sorular SÜPER😃😍🙌🙊

    1. Sorular çok iyiymiş ya😉😉😉

    2. Sana katılıyorum

    3. Haklısın

    4. baya çoban armağanı😅😅😂😂

  6. Normalde kazanmak için 4 yanlış yapmam gerekiyor ama 2 yanlış yaptım bence harikaa

  7. Kazanırsam babam ne istersem alcak inşallah kazanırım

  8. nagihan nazli yildirim

    Ben çözdüm güzel yani.Sorular kolaya benziyor tabi Eski sorular olduğu için pek güvenmemek lazım yalniz Ben ” sosyel,Fen,türkçe,din ” bunlardan iyi çözeceğime eminim ama “MATEMATİK,İNGİLİZCE”bunlardan pek emin değilim.MATEMATİK den 20 sorudan 10 tane ingilizce den 10 tane bekliyorum.25 soruysa eğer 15 mat 15 ing bekliyorum…

    1. İngilizce yok

  9. nagihan nazli yildirim

    Siz kaç bekliyorsunuz???

  10. nagihan nazli yildirim

    Kazanmam için ne olur herkes bana dua etsin şurda sınav olmama 3-2 gün kalmış.Bugünü saymasak 2 gün var…Ne olur bana dua edin ben namaz kildiğimda pybs sınavına giren herkes için dua ediyorum…

  11. Ya inşAllah kazanırız.Bu sorular normal yani ne zor nede kolay. InşAllah sınavdakiler daha kolay olur. (AMIN)

  12. Ya ben soruları yanlış okuyorum daha1 yanlış ya

    1. Kitap oku yoksa hep ayni

  13. Ya bence zor bütün konular var baştan sona kadar bizim ilk konular aklımızda nasıl kalsın

  14. Ben açıkça diyorum sakladığım yok 5 de girdim hiç çalışmadır bundan kazanamadım 414 aldım bu sene çabalıyoruz ama kazanırmıyım orası sır perdesi herkesinki gibi ☺herkese kolaylıklar dilerim

  15. Ben bu siteyi bursluluk sınavına hazırlık yazınca Yandex te buldum iyki buldum😀😁😂🤣😃😄☺

  16. Bende dilan bence de zor

  17. Bence zor

  18. Yanlış yazdım ya

  19. Yada kolaylık 2 yanlışım var

  20. SORULAR GAYET İYİ BENCEVAP BU SORULARLA BURSLULUK KAZANILIR😃😃😃😃

  21. Inşallah kazaniriz📑📑

  22. Supeddi abi ya eee abisi çökerse güzeldir

  23. Bursluluk yarın ben giricem

  24. Bişey sorucam 3 yanlış 1 doğruyu götürüyorsa 3 boş 1 dogruyu götürüyor mu???

    1. Boşlarda yanlış sayıldığına göre 3 boş 1 doğruyu götürür…😃

  25. Süper!!! Kesinlikle çözün…

  26. 😉🙏☺😊

  27. Herkez inşallah kazanır

  28. Bursluluğa gireceklere ilk tavsiyem bu uygulamayı indirmeleri😇😇

  29. Ay arkadaşlar ben kazandim bursluluk sinavini

  30. Hanginiz kazandiniz☆

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Test Çöz | Online Test Çöz | İnteraktif Testler | 2017 testicoz.org | Hakkımızda | İletişim | Kolay Menü | Site Haritası | Gizlilik Politikası | Yasal Uyarı | RSS