testicoz.org

Test Çöz , Online Soru Çöz , İnteraktif Testler

testicoz.org > Açık Lise Soru Sor

Açık Lise Soru Sor

Ders
:
Test
: Açık Lise Soru Sor


Arkadaşlar bu uygulamayı mezun olana kadar kullanabileceksiniz. Fiyat yükselmeden Reklamsız sürüm ve çizim özelliğinden mutlaka faydalanmalısınız.

Duyurular

 2017/1. dönem Ders Seçme Ekranı açılmıştır. Öğrencilerimiz 26 Ekim 2017 Perşembe günü saat 18.00´ e kadar ders seçimlerini yapabilirler.

2017/1.DÖNEM SINAVI 9 – 10 ARALIK 2017 TARİHİNDE YAPILACAKTIR.

Hayat Boyu Genel Müdürlüğünün 03.11.2017 Tarih ve e.18438720 Sayılı Oluru kapsamında, 2016-3 Dönemi ve önceki dönemlerde alan bilgisi “ALAN YOK” durumunda olan öğrencilerimizin alan bilgisi 2017-1 Dönemi dâhil olmak üzere 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı sonuna kadar “ALAN YOK” olarak kalacaktır.  Bu durumdaki öğrencilerimizin 2017-1 Dönemi ders seçimleri tekrardan sistem tarafından otomatik seçilecektir. Öğrencilerimiz 2017-1 Dönemi derslerini öğrenci sayfalarından kontrol edebilirler.

GÜNCELLEME GELENE KADAR YORUMLAR KAPATILMIŞTIR.

Diğer

Güncelleme: 11 Kasım 2017 — 19:22

9.757 yorum

  1. Ben kredimi tamamladım mezun olcam buna ragmen sinavlara girip kredi yükseltmemin bana faydasi olurmu yoksa kendime eziyetmi olur

    1. Bir faydası olmaz. Mezun olduysanız hayırlı olsun.

  2. admin ek sınav hangi ilde olacak

    1. Henüz belli değil.

  3. Hocam ben mesleteyim dediğim gibi bitcek 162 kredi var fakat meslegede kayitliyim ama gitmiyorum simdi mesleği birakcam ders eklenirmi yada su alan yok 2 mevzusu falan var beni etkilermi dert ettim kendimi dershaneyede yazıldım seneye kesin bitirmem lazım yardim edin zorunlu ders eklenirmi yada kredim azalirmi hic zorunlu dersim yok suan

    1. Kayıt yenileyip görmeniz lazım eklenebilir. Mesleği bırakıcam derken düz açık öğretime geçiş yapacaksanız son gün 15 eylül.

  4. Benim acik lisedeki yizyuze egitimim bitti fakat kredim bitmedi ek sinav icin kayit yaptiricam okul aile birligi icin odedigim fiyatida gidip yatrmak zorundamiyim yoksa sadece sinav icin 30 tl mi yatiricam

    1. Yüzyüze dersiniz yoksa okula ücret ödemezsiniz, sadece atmden yatırırsınız.

  5. Bu arada 8 dönem oldu hocam sanırım 8 dönem ve altı alan yok 2ye geciyomus

  6. Ben şimdi ek sınava girmek istiyorum ilk önce kayıt yenileme yapıp sonramı ek sınav harcını yatıravam?

    1. Duyuruyu okuyunuz.

  7. Kayıt yenileme için artık halk eğitime gitmek gerekmiyor diye biliyodum ama burada okuduğuma göre bankaya 30 lira ve halkeğitime 10 lira yatırılacak şeklinde bi yönlendirme var. Buradaki bilgi doğru mu halkeğitime para yatırmak gerekiyor mu?

    1. Evet, daha sonra yatırsanız da olur. Kılavuza bakınız detaylı bilgi için.

  8. Benim 130 kredili var mayis ayında polislik sınavına giricem liseyi bitirmeyi ona yetiştirmeye çalışıyorum zorunlu dersim 4 tane kaldı nasıl çabuk bitiririm yardımcı olur musun

    1. Sınavlara girip dersleri geçerseniz, başka yolu yok.

  9. Ek sınav dışında normal sınav tarihleri açıklandımı kardeşim ?

    1. Henüz açıklanmadı ama ocak ilk haftasonu olur büyük ihtimal.

  10. Admin sorduğum soru kayboldu tekrar sorsam sorun olurmu

    1. Geçmiş sayfalardadır İsmail 500 soru cevaplıyorum günde, yakında güncelleme yapacağım zaten artık yetişemiyorum. Soru sor kısmını sadece PRO kullanıcılar için açık hale getireceğim.

  11. Slm iyi günler benim kalkafalik ve ustalık belgelerim var kaydimi nereye yaptırmam gerekiyor açık düz lisemi.
    Yoksa açık meslek lisesine mi ? Yardımcı olursaniz sevinirim

    1. Meslek istiyorsanız MAÖL, Düz istiyorsanız AÖL.

  12. Ben kayıt yaptırmak için atmden 30 tl yaptırmıştım geçen ay şimdi ek sınava girmek istiyorum ne yapmam gerekiyor ve kimler ek sınava girebilir

    1. Duyuruyu okuyunuz.

  13. Merhaba kardeşim meslek lisesi geçtim kayıt yenileme yaptım ve ders secimi yapamıyorum neden

    1. Sistemde problem olabilir her gün deneyiniz.

  14. Ben 1.döneme Kayıt yenileme yaptım. Alan 2 ye geciş yaptım Ek sınav zamanı da ek sınava girme hakkım var mı toplam dönemim 16

    1. Evet girebilirsiniz, başvurular ekimde olacak.

  15. Ben daha 2 sinava girdim bu ek sinava girebilirmiyim

    1. Duyuruyu okuyunuz.

  16. Pardon admin kafam cok karışıktı ekim ayında oldugumu sandım bi an o yuzden o şekilde soru sordum

  17. Test çözdüğümde bi kaç sorudan sonra sistem kapanıyor sorunu giderirmisinz lütfen

    1. Ahmet telefonunun ekran döndürme özelliği kapalı mı? Eğer açıksa onu kapatıp dener misin? Bu hafta güncelleme yapacağız bu sorun çözülmüş olacak. Şimdilik dediğim yöntemi kullanabilirisin.

  18. off ya ne güzel bi sınava dha girerim kredi yükselir diyodum ama olmadı 7.döneme kayit olucam malesef giremiyorum şartlarda bir bole şart çıkartmışlar acaba
    😊😐

  19. merhaba..
    ders seçmek ne zaman açılır

    1. Hergün kontrol edin bilemiyoruz.

  20. Secmeli derslerle ortak dersler aynimidir ve gecen sene ek sinava en fazla 30 kredisi kalanlar girebiliyrdu bu sene ayni zorunluluk var mi ???

    1. Duyuruyu okuyunuz.

  21. Ders seçme işlemleri ne zaman olucak bir bilginiz varmı🙏🙏🙏🙏

    1. 15 Eylül son gün her gün kontorl ediniz.

  22. Ben lise yerine orta okula parami yatirdim nasil geri alabilirim acaba

    1. Otomatik olarak geri yatıyorlar telefonuna mesaj gelir daha sonra.

  23. Yıldırım Berk

    Mrb admin ek sinav muracatini nasil yapiyoruz bilgi verirmisin

    1. Atm’den para yatırılacak.

  24. Yıldırım Berk

    Mrb admin ek sinav muraacatini nasil ve nereye yapiyoruz bilgi verirmisin

    1. Bununla ilgili tekrar duyuru yapılır ama, atm’den para yatırılacak müracat tarihinde.

  25. Ek sınav için ayrı bir daha sınav ücretimi yatirmaliyim admin

    1. Evet duyuruda detayları ekledim.

  26. Admin bu sınava girsek tekrar kayıt yapiyo muyuz eger yapiyorsakta ikisinin ücreti ayrı ayrı mi olacak

    1. Ek sınav için bu ayın sonunda tekrar ücret yatırılacak, duyuruda detaylar var.

  27. Ben örgün öğretimden açık liseye geçtim 4 dönem açık lisede okudum toplam dönemim 10 görünüyor ek sınava girebilir miyim acaba

    1. Evet girebilirsiniz.

  28. merhaba 9. dönemimdeyim ingilizce 8 ve türk dili edebiyatı 8 derslerinden 2 kez sınava girdim başarılı olamadım. 3 kez girince otomatik olarak muaf mı sayılıyoruz o halde ek sınavla ben direk mezun olabilir miyim

    1. türk dili ve edeb. dersi muaf olmuyor. ingilizceden muaf olursunuz, tde ‘yi de geçerseniz mezun olursunuz.

      1. muaf olmayan dil ve anlatım dersi değil mi ben edebiyattan kaldım

        1. Dil ve anlatım dersi artık Türk dili ve edebiyatı oldu.

  29. Ders seçimini ne zaman yapabiliriz sistem ne zaman açılacak acaba

    1. Sistemi her gün konrtol edin.

  30. Mrb admin ayni gun olan dersleri nasil secebilirim ayni oturum nerde yaziyor

    1. Ders seçme ekranında yazar 1-2-3 şeklinde.

  31. 6 sınıfta acık ögretime yazıldım 2 kere sınava girdim tekrar başlamaya düşünüyorum gectigim derslerden tekrar sinava girermiyim

    1. Kayıt yaptırdığınızda derslerinizi görürsünüz. Son gün 15 eylül.

  32. Bir yılda kaç kere sınav olunuyor peki?

  33. Ek sınav yapılacak iller hangileri acaba

    1. Duyuruda yayınlandı.

  34. Admin kayit yeniledm 30 lira yatrdm da bu ek sınav icin tekrardan mi para yatrcaz

  35. İyi akşamlar admin. Aöl de okuduğum dönem 9, 63 kredim var kredi yükseltmek için ek sınava girebilirim dimi?

  36. KaderGayreteAsiktir.

    Selamün aleyküm admin .
    Şimdi bu ek sınav kayıt için parayı aynı bankaya mı yatırıyoruz yoksa halk eğitim merkezlerine mi

    1. Aleyküm selam, atm’den yapabilirsiniz. Müracat tarihinde.

  37. Hocam temmuzda mezun oldum hala diploma yok sisteme girdiğimde diploma basıldı mi (hayır) yazıyor basıldığında sistem bilgi veriyor mu ve daha ne kadar süre içinde elime geçer

    1. 2 ay sürer ekim başı gibi duyuru yayınlanır büyük ihtimalle.

  38. Admin acik ogretim lisesindeki 4 yillik yuzyuze egitimim bitti fakat disardan sinavina girdigim derslerdeki kredim bitmedi bugun kayit yaptirdim fakat okuldaki yuzyuze egitimim bitti yinede okul aile birligine 40 lira yatricakmiyim gecen yil 5 lira yatiyodu napayim lutfen bilgi verrmisin benim yaptigim yorumlar gozukmuyo

    1. Yüz yüze dersin yoksa okula para yatırmana gerek yok. Ama yinede okuluna danış problem olmasın.

  39. Alanımız niye değişti admin öğrene bilirmiyim

    1. Meb’in kararı bu yönde. 147’yi arayıp niye diye sorabilirsiniz.

  40. ben lise 1 de bırakmıştım. şimdi aöl’e yazılıyorum örgün eğitimdeki kredilerim açıköğretime aktarılır mı yoksa kredi toplamaya sıfırdan mı başlayacağım?

    1. Başarılı olduğunuz derslerin kredileri aktarılır.

  41. Admin selam. Ek sinav firsati geldi. Giris icin 8 dönem ve uzeri olması gerekiyormuş.. benim 8 dönem ve üzeri ama mezun icin 93 krediye ihtiyac var önceden 45 kredisi kalanlar filan girebiliyo acaba bende girebilir miyim ?

    1. Duyuru güncellendi.

  42. Kayit yenilemenin son gunu ne zaman acaba admin 🙂

  43. Admin yine ben ve bir sorum var. 🙂 şimdi 2019da ygs nin değişeceği yazıyor nette sanırım daha belirlenmemiş herhalde neyse asıl sorum şu ygs da 12 sınıf puanına göre diye birşeyler var ben şuan 7.dönemim 8 dönem olacak açıkcası Mart ve Temmuz da yani 6-7 dönemlerde sınavım sonucum berbattı 8. Dönem de de öyle olacak gibi şimdi bizde de dönem olarak ya 7-8 dönemi girdiğimiz karışık dersleri 12 mi sayarlar yoksa 7-8 dönem yani asıl 12 sınıfın derslerinden mi toparlar 12. Sınıf puanı umarım anlatabilmişimdir bir de sence gercekten böyle bir sistem gelir mi bu yıl da açık uçluydu lys ygs de öyle olursa bi yerde iyi bi yerde kötü biraz fazla soruyorum ama kusura bakma benim için önemli bizim gibilere yardım etmek amacıyla böyle program yapamanda çok hoş çok teşekkür ederim kendi adıma

    1. Resmi olmayan konular üzerine konuşmak yorum yapmak doğru değil, deli kuyuya bir taş atmış kırk akıllı çıkaramamış. Şuan ki sistem neyse ona göre hareket etmek en doğrusu. Her sene böyle spekülasyonlar yapılır, kulak asmayın dersinize çalışmaya odaklanın.

  44. Admin benim 4 dönem olurmu 8 ve üzeri diyorya olurmu inşallah olur

    1. Duyuruyu okuyunuz.

  45. Admin birşey sorcam ben aşçılık kursuna kaydoldum halk eğitimde ama hafta sonlarına yazildm hafta içleri müsait olamiyorum diye mesela ocakta 7-8 sinayva kursta ekimde başlıck yani ben izin alırsam sınav için verirler mi bana sence ?? Hafta içi gelip ogrencegimi söylesem yada saat olarak daha fazla kalsam ogun ogrenemedigim kacirdigim şeyleri olur mu ki ?? Ya burda soruyorum gttgmde sordm kadın yüzüme gulerek ekmde başlıcak dyo soru sormaya heves birakmiyoki

    1. İzin verirler, vermezlerse bile devamsızlık hakkın olur, onu kullanırsın.

  46. Iyi günler hocam bir sorum var ders seçimini ne zaman yapabilirim çünkü ilk kayıdımı yaptım ama hala ders seçemiyorum bu konuda yardımcı olursanız

    1. Sistemde problem var, hergün kontrol edin.

  47. Slm admin bişey merak ediyorum benim kredim ve toplam dönemim tamamlansa bile zorunlu derslerim kalırsa mezun olabilecek miyim acaba

    1. Hayır zorunlular bitmeden mezun olamazsınız.

  48. Merhaba admin benim yeğenim 14 yaşında ve ilköğretim i bitirdi bu sene açık liseye kayıt olacak yaşından dolayı sorun olur mu?

    1. Hayır problem olmaz. 15 Eylül son gün yalnız süreyi kaçırmayın.

  49. Admin ben yurt sışındayım şuan burda sınava nasıl girecem acil yardım edermisin ne yapmam gerekiyo çok önemli

    1. 147’yi arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz. Yurt dışından tr kod ile aranabilir sanıyorum.

  50. Admin ben şuan isveçteyim ve türkiyede parayı yatırdım aktif gözüküyorum ama ben sınava burada girmem gerek nasıl yapacam çok önemli benim için birde şey var bu ek sınav nezaman kayıt yapılıyor bu kayıt ek sınavın mı? Birde bu ek sınav için gereken özellikler neler lütfen aydınlat admin burda kimse yardımcı olmuyo bu konuda mal gibi kaldım

    1. Bunu sınav merkezi kısmından sisteme şifrenle giriş yapıp değiştirebilirisn. Şuan ki kayıtlar 1.dönem kayıtları. Ek sınav için bu ayın sonunda olacak. Detaylı bilgi almak için 147’yi arayabilirsiniz.

Comments are closed.

Test Çöz | Online Test Çöz | İnteraktif Testler | 2017 testicoz.org | Hakkımızda | İletişim | Kolay Menü | Site Haritası | Gizlilik Politikası | Yasal Uyarı | RSS