testicoz.org

Test Çöz , Online Soru Çöz , İnteraktif Testler

testicoz.org > 5. Sınıf Testleri > 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Testleri > 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Besinler ve İçerikleri Testi Çöz

5. Sınıf Fen ve Teknoloji Besinler ve İçerikleri Testi Çöz

Test
: 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Besinler ve İçerikleri Testi Çöz
Soru Sayısı
: 12
23.129 kez çözüldü.
paylaş
tweetle
5. Sınıf Fen Bilgisi Besinler ve İçerikleri Test 1
Başla
Tebrikler - 5. Sınıf Fen Bilgisi Besinler ve İçerikleri Test 1 adlı sınavı başarıyla tamamladınız.
Doğru Sayısı: %%SCORE%%
Yanlış Sayısı: %%WRONG_ANSWERS%%
Toplam Soru Sayısı: %%TOTAL%%
Puan:%%PERCENTAGE%%
Öğretmen görüşü: %%RATING%%
face-paylas
Yanıtlarınız aşağıdaki gibidir.
Geri dön
Tamamlananlar işaretlendi.
12345
678910
1112Son
Geri dön

5. sınıf fen bilimleri besinler ve içerikleri test çöz, 5. sınıf fen ve teknoloji besinler ve içerikleri testi 12 sorudan oluşmaktadır. Test sonunda doğru ve yanlışlarınız gösterilecektir. Başarılar.

5. Sınıf Fen Bilimleri Besinler ve İçerikleri Test Konuları

  1. Besin grupları
  2. Besinlerin faydaları
  3. Vitaminler
  4. Dengeli beslenme ve besin içerikleri

57 yorum

Yorum Yap
  1. En sevdiğiniz ders hangisi?

    1. Matematik ve Türkçe ve fen bilimleri ve beden derslerini severim.

      1. Aynen

        1. Senin en sevdiğin ders ne

    2. Türkçe 96 aldım

      1. Biz sana kaç aldığını değil hangi dersi sevdiğini sorduk YAREN’CİM…

    3. bilişim
      ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo en iyi ders

    4. Matematik dersi

    5. Tabikide tüm dersler ;);););)

    6. Fen bilimleri

    7. Fen. Bilimleri

    8. Fen ve senin ne

    9. Matematik

    1. Biz ne yapalim

  2. Cok kolay

    1. Bence coook zor 83 aldim

      1. Sana göre zor bize göre kolay yani…

  3. Çok güzel herşeyi hatırladım bunun sayesinde

  4. Bu fen bana çoooook kolay ya

  5. Çok güzel yaa ♥♥♥

  6. Kanalına abone olun

    1. Kanalin ismine????

  7. katılıyorrum zeynep arkadaşlar bence bedeni seçinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    1. Kaca gidiyon ve soyadın gülmez mi ?

  8. tugba peki sen hangi dersi seviyorsunnnnn

  9. Benim en sevdiğim dersler matematik ve fen yarın fen sınavımız var inşallah iyi not alırım ya da buradan çalışan herkes iyi not alır!!!

  10. Bu uygulama süperrrrrr.

  11. En sevdiğim ders beden , türkçe ,matematik ve fen

  12. Aslında hepsini doğru yaptım ama yanlışlıkla başka bir yere bastım .Çok süper bir test bu ya.😇

    1. ilayda fatma su

      Aynen çok güzel ve çok kolay

  13. Peki en sevmediğiniz ders ne? En çok sevil meyen ders ne çok merakediyorum.

    1. Sosyal👎👎👎👎👎👎

  14. bence çok kolay 7 8 kere farklı derslerden yaptım hepsi 100

  15. en fen desini severim

  16. En iyi matematik

  17. Ben biraz zorlandım 67 aldim

  18. Tüm dersler ;);)

  19. ilayda fatma su

    En sevdiğim dersler din dersleri👍

  20. ilayda fatma su

    En sevdiğim dersler din dersleri👍👍👍👍

  21. Merhaba ben yeni yükledim tam 5 yıldızlık

  22. Arkadaşlar peki karneniz neydi? bu da benden bir soru olsun size..! Saçma bir soru olabilir ama neyse yasa.:roll::roll::roll::roll:

    1. Ahh pardon arkadaşlar yaa yerine yasa yazmışım kusuruma bakmayın

  23. Merhaba ben yeni katıldım ve testler çok güzel

  24. Merhabalar ben yeni katıldım ve testler çok güzel

  25. Matematik

  26. ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
    Çok kolay acayip

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Test Çöz | Online Test Çöz | İnteraktif Testler | © 2016 testicoz.org | Hakkımızda | İletişim | Kolay Menü | Site Haritası | Gizlilik Politikası | RSS